ІНСТРУКІЯ
по
встановленню оновлень програмного забезпечення
«АРМ-ЗС», враховуючи зміни постанови правління
Пенсійного фонду № 18-1 від 23.06.2011
- Відкрити ПЗ «АРМ-ЗС»,
що встановлено на Вашому комп’ютері, знайти вкладку «Сервіс» та обрати
опцію «Резервне копіювання. Натисніть на клавішу «Створити» для створення
резервної копій даних підприємства. Ім’я файлу буде відповідати коду
ЄДРПОУ підприємства (див. мал.1)
Мал.1 Створення резервної копії
- Скачати з сайту
Інформаційного центру персоніфікованого обліку Пенсійного фонду України http://www.spov.com.ua в каталог, який користувач створить на
жорсткому диску свого комп’ютера базову версію 9.03.000 ПЗ «АРМ-ЗС» та
пакети оновлень до нього 9.04 ─ 9.08.
- Інсталювати на
комп’ютері базову версію 9.03.000 ПЗ «АРМ-ЗС», завантажити резервну копію
даних шляхом натискання на піктограму «Відновлення резервної копії» (див.
мал.2)
Мал.2 Відновлення резервної копії
- Закрити ПЗ «АРМ-ЗС».
Запускати поступово на виконання пакети оновлень до програмного
забезпечення 9.04, 9.05, 9.06, 9.07 та 9.08.
!!!УВАГА!!! Рекомендуємо, при виході з програмного
забезпечення АРМ ЗС, проводити автоматичне резервне копіювання баз даних, для
цього достатньо проставити відмітку в полі «Створювати резервну копію» (див.
мал.3).
Мал.3 Автоматичне створення резервної копіЇ