Укладання договору
з Податковою за допомогою ПЗ «БЕСТ-ЗВІТ ПЛЮС»
Стартуємо
програму БЕСТ-ЗВІТ ПЛЮС переходимо до розділу «Ел.пошта», вибираємо «Договори
про електронний документообіг»
У вікні що
з’явилось вибираємо розділ «Податкова інспекція», далі тиснемо на кнопку
«Створити новий договір»
Потім в новому
вікні ставимо відмітку на проти «Договір про забезпечення електронного
документообігу» і «ОК».
З’явиться бланк
договору. Заповнюєте всі необхідні поля і зберігаєте документ.
Після збереження
Договору виділяєте його і натискаєте кнопку «Відправити поточний договір». Далі
накладаєте підписи.
Через деякий час
Вам надійде відповідь(квитанція) про прийняття договору. В разі неприйняття
договору (в квитанції буде вказана причина або помилка) виправляєте та
надсилаєте ще раз.