Створення Договору про «Визнання електронних документів» за допомогою ПЗ «M.E.DOC»
Стартуємо програму «M.E.DOC», в головному меню вибираємо «Звітність» в допоміжному що з правої сторони «Реєстр звітів»
З’явиться вікно «Створення звіту». В розділі «Податкова інспекція» пункт «Інше» знаходимо форму J(F)1391001 - Договір про забезпечення електронного документообігу платника податків з Державною податковою інспекцією засобами телекомунікаційного зв'язку, відповідно для юридичної або фізичної особи і тиснемо кнопку створити.
Далі відкриється бланк договору, в якому необхідно заповнити всі обов’язкові поля та зберегти його.
Отримуємо наступне
Виділяємо звіт(Договір) і натискаємо кнопку відправити
Наступним кроком здійснюється накладання електронно–цифрового підпису та відправка звітності або договору на адресу «Інформаційного порталу органів ДПС України». Після обробки в податкових органах договір направляється платнику податків з підписом «Інформаційного порталу органів ДПС України». Згодом платник податків отримує дві квитанції про отримання документу і згоду на відправку електронної звітності до органів ДПС.